6 نکته مهم خرید هاست وردپرس

امروز قصد داریم تا راهنمایی برای خرید هاست وردپرس برای شما کاربران عزیز قرار بدیم تا اگر زمانی قصد خرید هاست وردپرس داشتید ، بتوانید بهترین و با کیفیت ترین سرویس را از شرکت های هاستینگ ایرانی یا خارجی خریداری کنید . در ادامه به بررسی 6 نکته مهم در خرید هاست ورپرس خواهیم پرداخت . لطفا با ما همراه باشید .

اگر قصد راه اندازی فروشگاه وردپرسی یا بلاگ با وردپرس را دارید ، انتخاب هاستینگ معتبر برای خرید هاست وردپرس ، یکی از مهم ترین تصمیماتی است که باید بگیرید تا پس از اینکه مراحل طراحی سایت تان انجام شد ، بتوانید محتوا و اطلاعات سایت تان را ، روی هاستی که تهیه کردید ، قرار دهید . چنانچه آشنایی با هاست و هاست اشتراکی ندارید ، می توانید مقاله کلون کلود ، با موضوع هاست چیست را مطالعه نمایید . شرکت های هاستینگ بسیار زیادی در ایران و خارج از ایران مشغول فعالیت هستند ، که هر کدام سیاست های کاری خاص خود را دارند و کیفیت ها و قیمت های متفاوتی را نیز به شما ارائه می کنند . بسیاری از شرکت های هاستینگ ، قابلیت هایی مثل فضا ، ترافیک و پهنای باند نامحدود به شما ارائه می کنند ولی باید دقت داشته باشید که این مورد ، دلیلی بر آن نمی باشد که سرویس دهنده مناسبی هستند و کیفیت هاست بالایی خواهند داشت . 

1- قیمت هاست وردپرس

قیمت کالا یکی از مهم ترین مولفه های ، هر محصولی است که قصد خریداری آن را داریم . برای مثال ، شما زمانی که بخواهید پیراهن یا کفش و هر جنس دیگری را خریداری کنید ، مسلما از چند فروشنده یا فروشگاه قیمت را جویا میشوید و سپس تصمیم گیری به خرید کالای مدنظرتان می کنید . مسلما هیچ زمان خرید کالای گران قیمت یا کالای ارزان قیمت دلیل بر کیفیت بسیار بالا یا کیفیت بسیار پایین محصول نمی باشد . شما باید در نظر داشته باشید که خرید هاست وردپرس با قیمت بسیار پایین که نامعقول به نظر میرسد ، مشکلاتی را در آینده نزدیک برای سایت و کسب و کارتان ایجاد خواهد کرد . قیمت میزبانی وب به عوامل مختلفی بستگی دارد . شما باید مدنظر داشته باشید که هزینه هایی مثل پشتیبانی 24 ساعته ، قطعات سخت افزاری به روز ، استفاده از نرم افزارهای به روز دنیا و کنترل پنل هایی مثل cpanel یا دایرکت ادمین و plesk ، ارائه وب سرورهای enterprise مثل لایت اسپید ، همگی باعث میشوند تا قیمت میزبانی وب  متفاوت باشد .

سرویس های مختلفی توسط شرکت های میزبانی وب ارائه می شوند که شما می توانید آن ها را تهیه کنید و سایت وردپرسی تان را روی آن میزبانی کنید . برای مثال هاست لینوکس ، هاست وردپرس ، هاست لینوکس حرفه ای و سرویس های پرسرعت تر و حرفه ای مثل سرور مجازی و سرور اختصاصی به ترتیب ، باید مورد استفاده  مدیران سایت های وردپرسی قرار بگیرند . بهره گیری از سرور مجازی و سرور اختصاصی برای سایت های نوپا و استارت آپ های کوچک ، به دلیل هزینه بالایی که نسبت به هاست اشتراکی دارند ، مقرون به صرفه نمی باشد . از طرفی در ابتدای شروع کار این سرویس ها برای 80% مشتریان هزینه اضافه می باشد و تهیه آن توصیه نمی شود . چنانچه تازه کار هستید، تیم فنی کلون کلود سرویس هاست وردپرس و هاست لینوکس حرفه ای شما را به شما معرفی می کند تا هم کیفیت بالایی داشته باشید و هم هزینه های مقرون به صرفه داشته باشید . این موضوع را حتما در نظر داشته باشید که با بزرگ شدن سایت و افزایش بازدید سایتتان ، حتما باید سرویس هاست را ارتقا دهید .

 

2 - آپتایم و کیفیت هاست

آپتایم و کیفیت مسئله ای هست که شما قبل از خرید نمی توانید به صورت کامل از آن مطلع شوید . به همین دلیل پیشنهاد ما به شما می باشد که حتما سرویس های ماهانه شرکت های مختلف را بررسی نمایید و در صورتی که مورد تاییدتان بود ، اقدام به خرید دوره های سالانه نمایید . آپتایم به معنای مدت زمانی است که سرور هاست در دسترس بوده است و قطعی نداشته است . مسلما اگر کاربری در حین ورود به سایت شما ( مخصوصا اگر مرتبه اول مراجعه به سایتتان باشد ) خطایی دریافت کند ، تجربه ناخوشایندی خواهد داشت و شاید مجددا به سایت شما بازنگردد . پس بسیار مهم است که سایت شما همیشه و از همه جای دنیا قابل دسترسی باشد .

مسئله دیگر ، کیفیت هاست می باشد . شما در حین کارکردن با سایتتان ، متوجه کیفیت هاست خواهید شد . اینکه آیا با توجه به حجم پلاگین های وردپرسی که نصب کردید و سنگینی قالب ، سرعت مناسبی دارید یا کندی بیش از اندازه مشاهده می کنید . سرعت لود سریع سایت یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که هر سایتی باید داشته باشد . در واقع اینکه کاربران بتوانند بدون کندی بین صفحات بچرخند و کاری که مدنظر دارند را به سرعت انجام دهند ، باعث رضایتمندی آنان از سایت شما خواهد شد .

 

3- امنیت هاست

امنیت یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هر شرکت میزبانی وب باید آن را مدنظر داشته باشد تا بتواند از اطلاعات کاربران خود محافظت کند . اینترنت فضای بسیار نا امنی می باشد و چنانچه استانداردهای حفاظت از اطلاعات را رعایت نکنید ، با مشکل  رو به رو خواهید شد . هاستینگ معتبر ، با کانفیگ درست و اصولی سرور و نرم افزارهای جانبی ، باعث میشوند تا امنیت کاربران و سایت هایی که روی هاست میزبانی میشوند بالاتر برود و از دسترسی هکرها به اطلاعات شخصی یا مالی سایت شما جلوگیری می کند .

میزبانی وب معتبر باید از سرویس تمامی کاربران بکاپ گیری هفتگی انجام دهد تا کاربران آسوده خاطر باشند که از اطلاعاتشان ، نسخه کپی وجود دارد تا در صورتی که هر مشکلی برای سایت رخ داد ، بتوانند بازیابی کنند . همچنین بهره گیری از نرم افزارهایی مثل آنتی شل یا فایروال نرم افزاری با تنظیمات اساسی ، روی هر سرویس هاستی نیاز می باشد .

سرویس هاست وردپرس کلون کلود ، علاوه بر تمامی ویژگی های امنیتی که بالا اشاره شد ، دارای قابلیت ssl رایگان نیز می باشد تا کاربرانی که قصد هزینه برای خرید ssl ندارند بتوانند سایت خود را امن تر کنند و گوگل نیز رتبه بالاتری به سایت های شان بدهد . چنانچه آشنایی با گواهینامه امنیتی اس اس ال ندارید ، پیشنهاد می شود مقاله ssl چیست را مطالعه کنید .

 

4- پشتیبانی مشتریان

در مراحل طراحی و توسعه سایت یا حتی پس از آنکه طراحی سایت تان تمام شد ، شما همیشه نیاز دارید تا پشتیبانی هاست 24 ساعته داشته باشید و اگر مشکلی برای سایت و سرویس تان رخ داد بتوانید به سرعت با ایشان ارتباط برقرار کنید . پشتیبانی 24 ساعته باعث میشود تا سرورهای هاست ، همیشه در دسترس باشند و کیفیت بالاتری داشته باشید . چنانچه مشکلاتی روی وردپرس و یا در کنترل پنلتان رخ بدهد نیز ، پشتیبانی فنی به شما کمک در رفع مسائل خواهد کرد . بسیاری از شرکت های میزبانی وب ، ممکن است پس از چند روز به تیکت های شما پاسخ دهند که این امر بسیار آزار دهنده می باشد چراکه شما نیاز دارید تا سریعا موردتان پیگیری و رفع شود .

 

5- قابلیت ارتقا

ارتقای هاست یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هر شرکت میزبانی وب باید به کاربران خود ارائه کند . همانطور که بالاتر اشاره شد ، اکثر کاربران در ابتدای امر ، اقدام به خرید هاست های پلان های پایین تر که کیفیت به نسبت پایین تری دارند ، می کنند و بعد از مدتی به دلیل گسترش سایت شان یا افزایش بازدید یا کندی یا مسائل اینچنینی ، به این فکر می افتند تا سرویس هاست خود را به پلان های بالاتر و هاست های پرسرعت و باکیفیت تر ارتقا دهند . 

برای مثال ، شما نیاز دارید تا پس از مدتی اقدام به ارتقا سرویس هاست لینوکس حرفه ای به سرور اختصاصی کنید یا هاست وردپرس تان را به سرور اختصاصی ارتقا دهید . برای انجام این کار شما باید با پشتیبانی مالی مجموعه در ارتباط باشید ، تا فاکتور ما به تفاوت را برای شما صادر کنند و سرویستان را بدون هزینه اضافه ، به سرورهای پیشرفته تر ارتقا دهند .

 

6- سازگاری با پلاگین های مختلف

همانطور که اعلام شد ، شرکت های میزبانی وب سیاست های کاری خاص خود را دارند . از همین رو ، ممکن است یک شرکت برای مثال قابلیت imagick را پشتیبانی کند و شرکت دیگری این مورد را نصب نداشته باشد و ساپورت نکند . یا برخی از شرکت های هاستینگ ، قابلیت ها و فانکشن های php که خطر امنیتی دارند را ارائه نمی کنند ولی برخی دیگر انجام می دهند . دقت نمایید صرف اینکه شرکت هاستینگ مربوطه هر feature یا قابلیتی را ارائه کند ، نمایانگر این نمی باشد که کیفیت بهتری دارد . برخی از ویژگی ها ، در فضای هاست اشتراکی نباید ارائه شود چراکه ممکن است باعث ایجاد اختلال شوند .

کلون کلود ارائه کننده خدمات هاستینگ و میزبانی وب با چندین سال سابقه فعالیت در حوزه میزبانی وب ، توانسته است تا خدمات با کیفیت و با سرعت بالایی را به کاربران ارائه کند . یکی از سرویس هایی که ما در حوزه وب ارائه می کنیم ، هاست وردپرس ایران و هاست وردپرس خارج است . چنانچه هر سوالی در ارتباط با خدمات و سرویس های کلون کلود دارید ، می توانید از طریق تیکت یا چت آنلاین با ما در میان بگذارید .



خرید و سفارش تمامی خدمات هاست فروشگاهی ، هاست وردپرس یا لینوکس ، هاست ویندوز ، هاست پایتون و هاست nodejs



دیدگاه شما