دسته بندی : طراحی سایت  

44 نفر مقاله را پسندیدند

اگر خوشتون اومد لایک کنید




طراحی سایت سریع

وب سایت شما بازارچه یا مغازه ی شما در دنیای مجازی و اینترنت است و امروزه بسیاری از افراد و سازمان ها و شرکتهای بزرگ و کوچک برای رونق کسب و کارشان و افزایش در آمد، اقدام به راه اندازی سایت در اینترنت می کنند . شرکت و خدمات اینترنتی، مسلما نیاز به طراحی سایت اختصاصی خواهد داشت . در واقع طراحی سایت سریع یکی از مهم ترین مستلزمات هر تجارت الکترونیکی است . با داشتن وب سایت سریع و زیبا، شما قادر هستید تا خدمات الکترونیکی خود را در اینترنت قرار دهید تا افراد مختلف بتوانند از سرویس ها و خدمات شما استفاده کنند . طراحی سایت سریع نیاز به تجربه بالایی در زمینه وب و برنامه نویسی خواهد داشت و به همین دلیل بهتر است تا این پروسه را به افرادی که تخصص بالایی در زمینه طراحی سایت دارند، بسپارید . 

طراحی سایت سریع و آسان یکی از ویژگی های مهم هر سرویس دهنده خوب و حرفه ای خواهد بود . شرکت طراحی سایت کلون کلود با چندین سال سابقه در زمینه خدمات وب و طراحی سایت، می تواند پروژه طراحی سایت شما را به سرعت و با کیفیت بالا و هزینه مناسب انجام دهد . اگر تمایل دارید تا به صورت حرفه ای در اینترنت فعالیت کنید ، حتما با افراد متخصص در این حوزه در ارتباط باشید .

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای نیازمند دانش بالای برنامه نویسی وب و سرویس های دیتابیس و زبان های برنامه نویسی خواهد بود . طراحی سایت اصولی مانند هر امر دیگری، دارای روند خاص و اصولی خود می باشد . شما مانند هر پروسه دیگری ابتدا باید با یک کارشناس یا متخصص طراحی سایت صحبت کنید و اطلاعات لازم برای طراحی سایت را کسب کنید . در واقع نقشه راه خود برای شروع کار در فضای مجازی و اینترنت را به دست آورید . بررسی رقبا در اینترنت و اینکه به چه صورت در حال فعالیت هستند و آشنایی با سایت های قدرتمند حطیه کاری شما که در این صنعت کار می کنند، به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد . پس از مدتی جست و جو و پرسش از افراد فعال در زمینه وب، شما می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، با شرکت طراحی سایت در ارتباط باشید .

طراحی وب سریع و طراحی سایت سریع یکی برای کسب و کارها و خدمات اینترنتی نیاز خواهد بود . شما نیز شاید نیاز داشته باشید تا طراحی سایت اختصاصی برای سایت خود داشته باشید . سایت ها و شرکتهای بسیاز زیادی وجود دارند که این کار را برای شما انجام خواهند داد . برنامه نویسان بسیاری در قالب پروژه های فریلنسری می توانند پروژه های طراحی سایت شما را برایتان انجام دهند .

مراحل طراحی سایت

طراحی سایت دارای مراحل خاص خود می باشد که ما در مقاله ای به صورت کاملا مفصل راجع به این موضوع بحث کرده ایم . به طور خلاصه می توان مراحل طراحی سایت حرفه ای را به چند مرحله تقسیم کرد که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم :

  1. هدف شما از طراحی سایت چیست . ابتدا باید مشخص کنید که با راه اندازی یک سایت قصد انجام دادن و جلو بردن چه کاری را دارید؟ شما زمانی که با یک طراح در تماس باشید، اولین سوالی که از شما پرسیده می شود ، حیطه کاری شما و ماهیت سایتی که می خواهند برایتان راه اندازی کنند ، خواهد بود . از طرفی زمانی که شما هدفی داشته باشید، می توانید با مشخص کردن راه و مسیر کلی هدف تان، در جهت دست یابی به آن مسیر، قدم بردارید .
  2. پیدا کردن ترند های روز دنیا و سایت رقبای شما در فضای مجازی : خیلی مهم هست که شما با آخرین متدهای روز طراحی سایت آشنایی داشته باشید یا حداقل بدانید که سایت های امروزی و مدرن به چه صورت هستند . دقت کنید ، نیاز نیست تا خیلی دقیق روی این موضوع تمرکز کنید چراکه کار تخصصی شما طراحی سایت نیست! پس بهتر است آن چیزی که دوست دارید طراحی شود را به طراح سایت خود بسپارید .
  3. ایجاد لیستی از نیازهای اصلی وب سایت : شما باید لیستی تهیه کنید که نیازهای اصلی سایت شما در آن درج شده باشد و این لیست را به طراح یا برنامه نویس سایتتان ارجاع دهید تا ایشان بداند که شما چه مواردی را نیاز دارید تا در سایت تان فعال باشد . 
  4. طراحی لوگو زیبا : طراحی لوگو یکی از مهم ترین مستلزمات کسب و کار شماست . لوگوی شما، یادآور نام و اسم برند شما در ذهن مخاطبان خواهد بود پس خیلی مهم است که لوگویی زیبا و در شان شرکت یا فروشگاه تان داشته باشید .
  5. ساختار کلی وب سایت : شما باید بدانید که قرار است منو های وب سایت شما به چه صورتی است و چه ظاهری خواهد داشت . پس می توانید با مشاهده سایر سایت ها، یک ساختار کلی مناسب برای سایت خودتان فرض کنید .
  6. درخواست طراحی سایت از شرکت ها یا افرادی که با این حوزه آشناییت کامل دارند : نیاز است تا سایت و پروژه ای که دارید را به افراد و اشخاص حرفه ای ارائه نمایید .
  7. تولید محتوا و انتشار سایت : پس از اینکه نمای سایت با تمامی فانکشن های آن را از طراحی سایت دریافت کردید ، نوبت به وارد کردن محتوای سایت خواهد بود تا سایت را در موتورهای جستجو ثبت کنید .

طراحی سایت بهینه

طراحی سایت بهینه به مجموعه ای از فرآیندها و عملکردها گفته می شود که در نهایت منجر به ایجاد سایتی میشود که از لحاظ معماری و طراحی کلی، بهینه خواهد بود . یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی سایت بهینه منظور می شود، سرعت سایت است که اکثر کارفرمایان به آن توجه می کنند . طراحی سایت سبک و سریع بستگی به کدنویسی و بهینه بودن کدهای سایتتان خواهد داشت . بهینه بودن سایت از لحاظ سئو و معماری کلی آن یکی از اصلی ترین اهداف هر سایتی خواهد بود که برنامه نویسی پروژه از ابتدای امر باید در نظر داشته باشد . کلون کلود طراحی سایت سریع و بهینه را برای تمامی پروژه های طراحی انجام خواهد داد .





دیدگاه شما