بهترین افزونه وردپرس

به دنبال محبوب ترین و برترین پلاگین های وردپرسی میگردید؟ ما قصد داریم تا با معرفی چندین پلاگین قدرتمند وردپرسی و کارایی آنها در وردپرس شما را با این افزونه ها آشنا کنیم . مسلما وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای حال حاضر دنیاست و بسیاری از برنامه نویسان دنیای وب و طراح سایت های ایرانی یا خارجی ، برای توسعه وب سایت مشتریان خود از cms محبوب و دوست داشتنی وردپرس استفاده می کنند . در اختیار داشتن یک مجموعه مناسب و کامل از افزونه های وردپرسی باعث می شود تا عملکرد سایت شما بسیار بالاتر برود و شما بتوانید با خیالی آسوده مشغول توسعه و کسب و کار آنلاینتان شوید . در ادامه این مقاله با ما در ارتباط باشید تا به بررسی برترین افزونه وردپرس بپردازیم .

 

افزونه سئو Yoast Seo

افزونه yoast seo

 

مسلما محبوب ترین پلاگین در میان افزونه های وردپرسی که برای دیده شدن تمامی سایت فروشگاهی وردپرسی ، سایت شرکتی وردپرسی و تمامی سایت های وردپرسی که مربوط به کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی هستند ، مورد نیاز می باشد ، افزونه وردپرسی yoast seo است . این افزونه با ویژگی های بسیار قدرتمندی که در اختیار کاربران قرار می دهد باعث می شود تا کاربران و مدیران سایت ها بتوانند با کمترین دانش سئو ، سایت خود را تا حد قابل توجهی optimize کنند و سئو مناسبی داشته باشند . این افزونه در حال حاضر روی بیش از 6 میلیون سایت وردپرسی نصب و فعال شده است . کمپانی سازنده این محصول به دلیل استقبال بسیار زیادی سایت های وردپرسی از yoast seo ، محصول خود را در 2 ورژن رایگان و حرفه ای به کاربران ارائه می کند که با پرداخت هزینه ای می توانید از ویژگی های قدرتمند نسخه pro این افزونه وردپرسی استفاده نمایید . برای مشاهده قیمت های این افزونه وردپرسی می توانید به سایت yoast seo مراجعه نمایید .

 

افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

افزونه ووکامرس

 

اگر شما مدیر سایت فروشگاهی هستید یا قصد راه اندازی سایت فروشگاهی دارید ، باید بدانید که با این افزونه محبوب وردپرسی بسیار سر و کار خواهید داشت . این افزونه به شما کمک می کند تا بتوانید فروشگاه آنلاین خود را بسازید . این افزونه قابلیت های بسیار زیادی را به شما ارائه خواهد کرد ، برای مثال : امکان افزودن محصولات ، قیمت گذاری محصولات ، اتصال به درگاه پرداخت و بسیاری قابلیت دیگر که باعث خواهد شد تا سایت شما به یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای تبدیل شود . بسیاری از سایت های فروشگاهی مدرنی که روزانه به آن ها مراجعات بسیار زیادی انجام می شود و خرید محصولات مختلفی اعم از فایل یا پوشاک یا هر نوع سرویس و خدماتی ، با کمک این افزونه وردپرسی در حال ارائه خدمات هستند . یکی از مهم ترین مسائلی که باید مدنظر داشته باشید این است که افزونه فروشگاه ساز ووکامرس به دلیل ساختار خاصی که دارد ، نیاز به منابع بالایی از cpu و ram خواهد داشت . به همین دلیل پیشنهاد کلون کلود برای کاربرانی که قصد راه اندازی سایت وردپرسی دارند ، استفاده از هاست وردپرس پرسرعت کلون کلود می باشد .

 

افزونه المنتور

افزونه المنتور

این افزونه مسلما جزو محبوب ترین افزونه های وردپرسی یک طراح سایت وردپرسی است ! استفاده از این افزونه وردپرسی کار شما را در طراحی سایت بسیار آسانتر خواهد کرد و باعث می شود تا شما بتوانید خیلی راحت تر بخش های مختلف سایت تان را آن طور که نیاز دارید تغییر دهید و ویرایش و ایجاد نمایید . این افزونه یک صفحه ساز بسیار قدرتمند وردپرسی است که طراحان سایت وردپرس می توانند با drag & drop کردن یا تکنیک های بسیار ساده سایت مشتریان خود را توسعه دهند . دقت نمایید استفاده از این افزونه وردپرسی مسلما نیاز به تخصص و دانش است ، پس حتما باید کارگاه های آموزشی آنلاین استفاده از این افزونه وردپرسی را چک کرده باشید  تا بتوانید کاملا مسلط ، سایت وردپرسی خود را با کمک افزونه المنتور توسعه دهید . از مزایی استفاده از این پلاگین وردپرسی مشهور می توان به تسهیل روند توسعه وب سایت و رابط کاربری ساده و آسان می باشد که شما را قادر می سازد تا به آسانی تغییرات ظاهری خوبی را در سایت خود ایجاد نمایید . 

 

افزونه کش wp rocket

افزونه-وردپرس-wp rocket

 

بهینه سازی سایت وردپرس یکی از مهم ترین چالش های طراحان وردپرس خواهد بود . داشتن یک سایت وردپرسی پرسرعت که بدون کندی و تاخیر و با سرعت بالایی لود شود ، یکی از آرزوهای هر برنامه نویس و طراح سایت وردپرس است . ماهیت سایت های وردپرسی کند بودن و سنگین بودن در بخش دیتابیس آن می باشد و ما قصد داریم تا افزونه وردپرسی را به شما معرفی می کنیم که سرعت سایت وردپرسی شما را افزایش خواهد داد . افزونه ای که بسیاری از سایت های وردپرسی از آن استفاده می کنند . افزونه وردپرسی wp rocket که برای فعال سازی کش و بهینه سازی سرعت سایت می توانید از آن استفاده کنید . استفاده از هاست وردپرس  کلون کلود که بر بستر اینترنت قدرتمند و هاردهای پرسرعت SSD و cpuهای قدرتمند Intel قرار گرفته اند ، باعث افزایش سرعت سایت وردپرس تان خواهد شد .

 

افزونه فرم ساز gravity forms

افزونه-فرم-ساز-گرویتی-فرم

 

یکی دیگر از افزونه های وردپرسی است که طی سال های گذشته بسیار مورد استفاده توسعه دهندگان وردپرس قرار گرفته است و بسیاری از فرم های سایت های مختلف با کمک این افزونه ایجاد شده است . افزونه gravity forms برای ایجاد فرم های ثبت نام ، همکاری با ما ، تماس با ما یا انواع فرم هایی که نیاز است تا از کاربران سایت تان اطلاعات و ورودی دریافت نمایید ، مورد استفاده قرار میگیرد . از مزایای این افزونه می توان به استفاده آسان و بیش از 30 فرم فیلد آماده استفاده ، نام برد .

مسلما افزونه های نام برده شده برترین جزئی از برترین افزونه وردپرس هستند و هر کدام از آن ها ، برترین افزونه در حیطه کار خود هستند و طی بررسی های انجام شده ، بیشترین استفاده و دانلود را بین کاربران و توسعه دهندگان وردپرس در ایران و دنیا را دارند . شما نیز می توانید با نصب و دانلود از افزونه های نام برده شده در وب سایت تان ، از مزایای این پلاگین ها استفاده کنید . 

به عنوان نکته پایینی برای نصب این افزونه ها روی سایت تان ، شما می توانید از طریق بخش افزونه ها داخل مدیریت وردپرس تان ، و روی زیرمنوی "افزودن" از منوی افزونه ها کلیک کنید و در بخش سرچ بار ، نام پلاگینی که می خواهید نصب کنید را تایپ نمایید .





بهترین

نیما عباسی مفدم گفت :

خیلی ممنون . مقاله ی خیلی خوبی بود

دیدگاه شما