18 نفر مقاله را پسندیدند

اگر خوشتون اومد لایک کنید




طراحی سایت حرفه ای

امروزه تمامی افراد در رده سنی های مختلف در حال استفاده از دستگاه های دیجیتال و کامپیوتری هستند . استفاده از دستگاه هایی مثل کامپیوتر و تلفن های همراه هوشمند نیز یک امر بسیار مرسوم شده است تاجایی که افراد برای رفع نیازهای شخصی خود مثل خرید کالا و انجام برخی امور بانکی ، به راحتی و از طریق موبایل های همراه یا کامپیوتر ها ، نیازهای خود را رفع می کنند . این امر سبب شده است تا بسیاری از اشخاص و شرکت ها به این فکر بیافتند که اقدام به طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کار خود نمایند . در عصر دیجیتال شما می توانید با داشتن یک وب سایت پرسرعت و قدرتمند ، مشتریان زیادی را از طریق اینترنت جذب کنید و باعث رونق کسب و کار اینترنتی خودتان شوید .

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به مجموعه کارهایی گفته می شود که در نهایت سایت شما محصول نهایی آن خواهد بود . ایجاد ساختار ظاهری سایت، طرح و شکل ظاهری سایت، کدنویسی و برنامه نویسی اموری که سایت قرار است در حالت های مختلف از خود نشان دهد از جمله مهم ترین مراحل طراحی سایت خواهد بود . رعایت اصول سئو و پیاده سازی تمامی نیازهای موتورهای جستجو در سایت نیازمند دقت بالایی است که تنها شرکت های حرفه ای و افراد متخصص در زمینه طراحی سایت ، میتوانند پیاده سازی آن را انجام دهند . مانند هر حیطه دیگری ، طراحی سایت و راه اندازی یک سایت کارآمد نیاز به دانش فنی بالایی خواهد داشت و به همین دلیل شرکت هایی که دارای این تخصص هستند می توانند امور طراحی سایت را برای شما انجام دهند .

مراحل طراحی سایت

در ابتدای امر نیاز است تا شما برای طراحی سایت با یک شخص یا شرکت معتبر در ارتباط باشید و نیازهای خود را از سایتتان برای آن شخص یا شرکت توضیح دهید . دقت نمایید هر سایت با توجه به نیازهایی که شما دارید، هزینه متفاوتی برای طراحی خواهد داشت . مثلا فرض کنید سایت شما قرار است صرفا یک کاتالوگ آنلاین باشد یا قصد معرفی کالا را در آن دارید نسبت به سایتی که قرار است محصولاتتان را در آن به نمایش بگذارید و شامل بخش های متعددی برای فروش کالا یا ارائه خدمات تان است، مسملا نیاز به زمان کمتر و تخصص پایین تری خواهد داشت و قاعدتا هزینه طراحی آن، از هزینه طراحی سایت فروشگاهی پایین تر خواهد شد .

پس از به خدمت گیری یک شرکت یا شخص برای راه اندازی سایتتان ایشان به سرعت شروع به ایجاد ساختار کلی سایت و چینش المان های مختلف در صفحه خواهند شد و پس از آن اقدام به طرح و رنگ بندی و زیباسازی سایت خواهند کرد . در مرحله آخر نیز برنامه نویس سایت ، کدهای سمت سرور را اجرا می کنند ( از مهم ترین و تخصصی ترین بخش های طراحی سایت ) و قالب سایت و محصولات را در اینترنت قرار خواهند داد . برای مطالعه دقیق تر پروسه طراحی سایت می توانید به لینک مراحل طراحی سایت مراجعه کنید و مقاله ما در این زمینه را مطالعه نمایید .

طراحی سایت حرفه ای! مسئله این است

خب موضوع اصلی که می خواستیم راجع به آن با هم صحبت کنیم، طراحی سایت حرفه ای است . اصلا چه فرقی وجود دارد؟ مگر طراحی سایت غیرحرفه ای هم داریم!؟ 

بله طراحی سایت نیز دسته بندی های خاص خود را خواهد داشت . این مسئله تا حد زیادی در کیفیت و سرعت سایت شما تاثیر گذار خواهد بود، تا حد بسیاری... سایت میتواند در ۲ حالت طراحی شود . طراحی سایت با قالب آماده که در این حالت از کدهای آماده ای استفاده میشود که باعث کندی سایت میشوند . در واقع در این حالت صرفا طراحی صفحات سایت انجام میشود و کدنویسی و طراحی حرفه ای انجام نخواهد شد . این حالت مناسب طراحی سایت های سبک است که درگیری زیادی با کابربان نخواهند داشت . برای مثال طراحی سایت شرکتی یا سایتی که شامل صفحات معرفی و درباره ما خواهد بود و فروشگاه اینترنتی یا پنل کاربری ندارند ، با قالب های آماده بسیار مناسب میباشد . چراکه در این حالت هم هزینه طراحی کاهش پیدا میکند .

در حالت دیگر یا همان طراحی سایت حرفه ای تمامی مراحل به صورت اختصاصی انجام میشود . ظاهر سایت و چیدمان المان ها در صفحات سایت و رنگ بندی و برنامه نویسی سمت سرور ، کاملا متناسب با نیازهای سایت شما انجام میشود . هیچ کد اضافه ای داخل کدهای سایت شما وجود ندارد و سایت بالاتریت سرعت ممکن را خواهد داشت . 

احتمالا تا به الان متوجه شده اید که آیا نیاز به طراحی سایت حرفه ای دارید یا با کمک گیری از قالب های آماده، می توانید سایت خودتان را راه اندازی کنید . یکی دیگر از راه های بررسی این مورد، تماس با پشتیبانی سایت ماست تا شما را کاملا در این زمینه راهنمایی کنند .

 





دیدگاه شما