سرور مجازی لینوکس

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این مورد بپردازیم که سرور مجازی لینوکس چیست و مناسب برای استفاده چه افرادی خواهد بود . در پایان این مقاله شما متوجه خواهید شد که آیا این سرویس مناسب نیاز شما هست یا خیر . سرور مجازی لینوکس در کلون کلود بر اساس به روز ترین تکنولوژی های مجازی سازی و ابری در دنیا ارائه میشود که شما میتوانید با کمترین هزینه ممکن بالاترین کیفیت از خدمات در سرور مجازی لینوکس کلون کلود را تجربه نمایید. در این سرورها شما میتوانید به راحتی با دسترسی کامل به سرور که در سیستم عامل لینوکس root میباشد نرم افزار های مورد نیاز را بر روی سرور مجازی لینوکس خود نصب نمایید و آن را بدون دغدغه مدیریت نمایید.

 

سرور مجازی چیست؟

قبلا در مقالاتی به صورت مجزا این مورد بررسی شده است و با همدیگر بررسی کردیم که سرور مجازی چیست و در این مقاله نیز قصد داریم به صورت جزئی ، توضیحاتی در ارتباط با سرور مجازی داشته باشیم . vps یا Virtial Private Server یک کامپیوتر مجازی با سرعت اینترنت بالاست که به صورت 24 ساعته روشن است و قابل دسترسی از همه جای دنیا می باشد . این سرویس ها در دیتاسنترهای پرسرعت داخل ایران یا خارج از ایران در حال نگهداری هستند و شما بر حسب نیازی که دارید می توانید اقدام به خرید سرور مجازی ایران یا خرید سرور مجازی خارج نمایید .

سرور مجازی دقیقا مثل کامپیوتر شخصی شما یا هر کامپیوتر دیگری خواهد بود و بخش های مختلف تشکیل دهنده آن CPU و Ram و هارد است . هر سرور مجازی که شما خریداری می کنید ، میزان مشخصی از منابع نامبرده را خواهد داشت . در واقع معیار اصلی قیمت سرور مجازی ، منابع آن است . شما هر چه منابع بیشتری را خریداری کنید ، هزینه بیشتری نیز باید پرداخت کنید .

مقاله پیشنهادی کلون کلود : سرور مجازی چیست؟

 

توزیع های قابل ارائه در سرور های لینوکس کلون کلود

سرور های مجازی لینوکس در کلون کلود در سیستم عامل های مختلف از خانواده CENTOS و در ورژن های 7 و 8  ، Ubuntu 16.04 – 18.04 – 20.04 -22.04  و Debian 9 , 10 , 11 قابل ارائه میباشد و شما میتوانید تنها با چند کلیک در کمترین زمان سرور مد نظر خود را آماده و دریافت نمایید .

 

برای چه موردی از سرور مجازی لینوکس استفاده میکنیم؟

برای ارائه سرویس های آنلاین باید بر اساس سیستم زبان برنامه نویسی و زیر ساخت طراحی شده خود اقدام به انتخاب سیستم عامل مد نظر خود نمایید هر توزیع در خانواده لینوکس برای انجام کار خاصی ایجاد شده است و برای هدف خاصی توزیع یافته شده است به طور مثال در صورتی که قصد ارائه خدمات هاستینگ بر پایه کنترل پنل CPanel یا دایرکت ادمین یا Plesk دارید میتوانید از سیستم عامل های خانواده centos و به خصوص نسخه 7 این خوانده استفاده نمایید که بهترین گزینه و پیشنهاد برای تمامی کنترل پنل ها میباشد و در صورتی که بخواهید میتوانید با ارسال درخواست به پشتیبانی کلون کلود و خرید سرور مجازی خود اعلام نمایید تا سرور شما به صورت کاملا بهینه و مطمئن کانفیگ شده و کنترل پنل شما نصب شود و در صورتی که نیاز به کانفیگ خاص داشته باشید نیز با اعلام به بخش فنی آن مورد نیز برای شما انجام خواهد شد تا شما دیگر به کانفیگ سرور خود فکری نکنید و تنها به ارائه سرویس خود متمرکز باشید .

 

سرور های مجازی لینوکس از چه زبان های برنامه نویسی پشتیبانی میکنند؟

 

سرور مجازی لینوکس کلون کلود بهترین گزینه برای ارائه و میزبانی سرویس و سایت های نوشته شده بر پایه زبان برنامه نویسی PHP است امروزه استفاده از فریمورک ها و سیستم های مدیریت محتوا  متن باز بر  پایه زبان برنامه نویسی PHP مانند Laravel یا symphony در فریمورک ها و Wordpress – Opencart – Joomla و ... در سیستم های مدیریت محتوا بسیار رایج شده است و برای هر استفاده از هر کدام از آن ها باید ابتدا یک زیر ساخت مطمئن، امن و پرسرعت را انتخاب نمایید یکی از بهترین و به صرفه ترین گزینه ها سرور مجازی لینوکس کلون کلود است که میتوانید با خرید سرور خود و استفاده از کنترل پنل CPanel و استفاده از وب سرور قدرتمند و پرسرعت Litespeed تجربه ای متفاوت را از میزبانی سایت خود تجربه نمایید .
زبان های برنامه نویسی Python , NodeJS , Go , RUST و زبان های دیگر که بر پایه لینوکس میباشد نیز به سادگی میتواند بر روی سرورهای پرسرعت و قدرتمند لینوکس کلون کلود نصب شود و سرویس و سایت های مد نظر خود را با آن زبان ها عملیاتی نموده و در اینترنت قرار دهید .

 

آیا امکان تغییر و نصب مجدد سیستم عامل وجود دارد؟

خرید سرور مجازی لینوکس به شما امکان تجربه کار با سیستم عامل های نسخه سرور لینوکس را به سادگی میدهد و شما میتوانید تمامی تغییرات مد نظر خود را بر روی سیستم عامل انجام دهید و هر زمانی که نیاز به تغییر سیستم عامل به انواع دیگر یا حتی نصب مجدد همان سیستم عامل را داشتید به راحتی با چند کلیک ساده انتخاب سیستم عامل، انتخاب رمز عبور دلخواه خود و بعد از آن نصب مجدد سیستم عامل در کمترین زمان ممکن بدون نیاز به اقدامی از سمت شما سیستم عامل جدید مد نظر شما نصب میشود و میتوان از آن به بعد با سیستم عامل جدید مد نظر خود کار نمایید .

 

سرور مجازی لینوکس کلون کلود بهترین گزینه برای Devops یا HA

در سرور مجازی لینوکس کلون کلود شما با سرعت بالا میتوانید از تمامی سرویس های قابل استفاده در لینوکس حتی با وجود تحریم ها با استفاده از سرویس های تحریم شکن نصب و استفاده نمایید مانند سرویس هایی مانند Docker و  Docker Hub که امروزه یکی از پرکاربرد ترین سرویس های DevOps و Production میباشد .
خرید سرور مجازی به شما کمک میکند تا با دسترسی کامل بر روی سرور خود از امکانات فوق العاده سرور ها استفاده نمایید شما در صورتی که سایت یا سرویس خاص مانند Application های مختلف با بازدید بالا دارید و میخواهید ترافیک خود را بر روی سرور های مختلف تقسیم نمایید به راحتی میتوانید این اقدام را انجام دهید بخش فنی کلون کلود با تجربه کافی و بالا در راه اندازی سرویس های بالانسر و HA برای دسترسی پذیری بالا میتواند در راه اندازی این مورد به شما کمک کند و سرویس های نوین برای دسترسی پذیری بالاتر را برای شما راه اندازی و عملیاتی نماید .



خرید و سفارش تمامی خدمات هاست فروشگاهی ، هاست وردپرس یا لینوکس ، هاست ویندوز ، هاست پایتون و هاست nodejs

خرید سرور مجازی ایران ، سرور مجازی خارج با مناسب ترین قیمت و تحویل آنی



دیدگاه شما